loading...

پایامارکتینگ

راهنمای خرید تلویزیون [با این نکات بهترین تی وی را بخرید!]

بازدید : 14701
يکشنبه 27 شهريور 1401 زمان : 4:37

یکی از اقلام جهیزیه که خرید آن ها شاید برای عده ای همراه با دردسر باشد خرید تلویزیون می باشد . در حقیقت تلویزیون را می توان یکی از مهم ترین محصولات برقی لوازم خانگی به شمار آورد که در خرید آن باید دقت و توجه کافی داشت چرا که این نوع لوازم معمولا قرار است تا سال های طولانی برای ما کار کنند . حال سوالی که ممکن است برای افراد زیادی در هنگام خرید تلویزیون به وجود آید این است که تلویزیون چه مارکی بخرم ؟ تلویزیون تو چه سایزی بخرم ؟ کدام مدل تلویزیون بهتره و قیمت متناسب تری هم داره ؟ و … اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید توصیه می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که قرار است در اینجا نکات مهم راهنمای خرید تلویزیون خوب را برای شما بیان کنیم .

راهنمای جامع خرید تلویزیون

1. بررسی میزان بودجه برای خرید تلویزیون !

اولین گام در راهنمای خرید تلویزیون بررسی میزان بودجه برای خرید تلویزیون نیز می باشد . در حقیقت میزان قیمت تلویزیون ها به عوامل مختلفی چون سایز ، رزولوشن تصویر ، نوع و مدل تلویزیون ، برند مورد نظر و … نیز بستگی دارد. به همین جهت تعیین میزان بودجه تا حد زیادی می تواند شما را در امر خرید تلویزیون جلو بیاندازد ، خوشبختانه بازده قیمتی تلویزیون با توجه به تنوع بالایی که این محصولات دارند بسیار گسترده است و افراد می توانند به راحتی با میزان بودجه مورد نظر خود تلویزیون های زیادی را مشاهده و بررسی کنند .به عنوان مثال اگر شما به دنبال تلویزیونی تا قیمت ده میلیون تومان هستید در بازار تنها دنبال این نوع تلویزیونها بگردید و دیگر به بررسی مشخصات تلویزیون ها با قیمت 15 میلیون ، 12 میلیون و … نیز نباشید.

2. مشخص کردن سایز مناسب تلویزوین

یکی دیگر از مهم ترین نکات در خرید تلویزیون ها انتخاب سایز مناسب تلویزیون ها می باشد . در واقع تلویزیون ها در ابعاد و سایز های متنوعی در بازار وجود دارند و البته که انتخاب سایز مناسب تلویزیون باید با توجه به عواملی که وجود دارد نیز انتخاب شود ، پیش تر در مقاله ای جداگانه به طور کامل ابعاد تلویزیون را بیان کردیم و این که چگونه می توانید یک تلویزیون متناسب با متراژ خانه خود خریداری کنید را به شما آموزش داده ایم .

بنابراین زیاد وارد جزئیات این موضوع نمیشویم و تنها به طور خلاصه می توانیم بگوییم که سایز مناسب تلویزوین را درست انتخاب کنید چرا که با انتخاب نادرست ممکن است چندان نتوانید از قابلیت های کاربردی آن استفاده کنید ، البته که سایز مناسب آن بر روی دکوراسیون منزل شما هم تاثیر گذار خواهد بود

3. کدام مدل صفحه نمایش تلویزیون بخرم ؟

یکی از مهم ترین نکات در راهنمای خرید تلویزیون ها انتخاب مدل مناسب می باشد در واقع در بازار تلویزیون های پلاسما ، تلویزیون led ، تلویزیون lcd ، تلویزیون OLEDو QLED نیز وجود دارد که در ادامه تفاوت ان ها را بررسی می کنیم . تلویزیون های پلاسما این روز ها کمتر در بازار وجود دارد .

تلویزیون ال ای دی بخرم یا ال سی دی ؟

در این جا می خواهیم یکی از اصلی ترین نکاتی که شاید خیلی از شماها از آن اطلاع نداشته باشید را بیان کنیم ، در واقع تلویزیون ال ای دی همان مدل تلویزیون ال سی دی می باشد با این تفاوت به جای لامپ فلورسنت در تلویزیون ال سی دی از سیستم نور افشانی LED نیز استفاده می کنند . تلویزیون های LED مادون قرمز و فرا بنفشی ندارند به همین دلیل معمولا این نوع تلویزیون ها آسیبی به چشم وارد نمی کنند و نسیت به تلویزیون های LCD از مزایای بالاتری برخوردار هستند .

در کل نمونه تلویزیون های ال سی دی و ال ایی دی در ابعاد و سایز متنوع تری در بازار وجود دارند و پر کاربرد تر هستند .

تفاوت تلویزیون OLEDو QLED چیست ؟

تلویزیون های اولد معمولا تصاویر با کیفیت تری نسبت به ال ای دی و ال سی دی به شما نشان می دهند ، این مدل تلویزیون ها را می توان یکی از جدیدترین تلویزیون های بازار به شمار آورد و با توجه به قابلیت انعطاف پذیری که دارند در حالت منحنی نیز در بازار وجود دارند . کیفیت این نوع تلویزیون ها نسبت به ال سی دی و ال ای دی بیشتر می باشد . در رابطه با تلویزیون های QLED باید بیان کنیم که این نوع تلویزیون های نسل جدید با کیفیت ترین تصاویر را تولید می کنند معمولا تا ابعاد 70 اینچ در بازار وجود دارد .

انتخاب و خرید هر یک از این مدل تلویزیون ها بستگی به میزان بودجه و سلیقه شما نیز دارد .

4. میزان رزولوشن تلویزیون

یکی دیگر از مهم ترین نکات در راهنمای خرید تلویزیون ها انتخاب تلویزیونی با دقت تصویر مناسب می باشد . در واقع رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش نیز گفته می شود که می توانند در حقیقت شفافیت تصویر را نشان دهند . پس اینطور می توان در نظر گرفت که هر چه رزولوشن تلویزیونی بالاتر باشد تصاویر شفاف تری را می تواند نشان دهد .

در رابطه با رزولوشن انواع تلویزیون ها می توان بیان کنیم که تلویزیون های رده پایین تر که معمولا از قیمت پایین تری هم برخوردار هستند دارای روزولوشن 720P هستند و تلویزیون های رده بالاتر دارای رزولوشن های تصویر و Full HD (1080P) و UHD (4K) هستند . حال در ادامه به صورت مختصر سعی می کنیم تا این رزولونش ها را به شما معرفی کنیم .

در بین انواع تلویزیون هایی با این نوع رزولوشن تلویزیونی با دقت تصویر 4K از محبوبیت بسیار بیشتر برخوردار هستند و از این نظر قیمت بالای تری هم دارند . تعداد پیکسل های این نوع تلویزیون ها معمولا حدود 4 برابر تلویزیون های اچ دی و یا 1080 پیکسل می باشند . توجه داشته باشید که این نوع تلویزیون ها دارای ایعاد حدود 50 اینچ و بالاتر خواهند بود چرا که اگر سایز آن ها کم باشد کیفیت تصویرشان ممکن است خراب شود .

5. تلویزوین هوشمند خوبه یا غیر هوشمند ؟

از زمانی که تلویزیون های هوشمند روانه بازار شده اند توانستند توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند . نمونه تلویزیون های هوشمند از قابلیت ها و ویژگی های بسیار بالایی برخوردار هستند ، یکی از اصلی ترین ویژگی های آن ها قابلیت اتصال به اینترنت و یا وای فای می باشد . یا این که می توانید به صورت آنلاین فیلم تماشا کنید و همچنین می توانید قابلیت های گوشی همراه خود را بر روی تلویزیون خود ایجاد کنید و موارد بسیار دیگری که باعث شده تا این تلویزیون ها بسیار جذاب و پر طرفدار شمرده شود .

البته امروزه با وجود استفاده مداوم مردم از دنیای اینترنت این نوع تلویزیون های هوشمند می تواند کمک بسیار زیادی به شما داشته باشد . اگر فکر می کنید که که شخصی هستید که به تکنولوژی اهمیت زیادی می دهید و یا از دنیای اینترنت و فیلم و سریال زیاد استفاده می کنید یک تلویزیون هوشمند می تواند بسیار برای شما کاربردی باشد .

6. اهمیت کیفیت صدای تلویزیون

کیفیت صدا هم یکی دیگر از عوامل مهمی است که در راهنمای خرید تلویزیون نیز باید توجه کافی به آن داشته باشید . یکی از نکاتی که این روز ها در مورد شرکت های سازنده این جور محصولات وجود دارد این است با باریک کردن و کمتر کردن وزن تلویزیون ها مجبورانه قسمت هایی از ساختار را فدا می کنند . سیستم صوتی تلویزیون ها هم یکی از این قسمت ها می باشد . به همین دلیل حتی اگر بهترین تلویزیون های موجود را خریداری کنید ممکن است از کیفیت صدای تلویزیون چندان راضی نباشید ، در این جال برای بالاتر بردن کیفیت صدای تلویزیون های می توانید به سراغ سینما خانگی ها و یا ساندبار بروید .

7. بهترین مارک تلویزیون ها در بازار

از مهم ترین نکات در راهنمای خرید هر محصول برقی خانگی که باید به آن اشاره کرد خرید از بهترین مارک ها می باشد. این نکته می تواند بیش از اندازه تاثیر مهمی در کیفیت ساخت تلویزیون شما داشته باشد از بهترین مارک تلویزیون ها در بازار می توان به برند هایی چون سونی ، هایسنس ، سامسونگ ، ال جی ،پاناسونیک ، فیلیپس و .. نیز اشاره کرد که در مقاله جداگانه ای سعی خواهیم داشت تمام مزایای و معایب بهترین مارک های تلویزیون موجود در بازار را بررسی کنیم . تا بهترین در این زمینه بتوانید تصمیم گیری کنید .

8. تعداد درگاه های پپورت برا ی اتصال

این موضوع شید برای عده ای چندان با اهمیت نباشد اما افرادی که معمولا از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند وجود تعداد پورت HDMI در تلویزیون برای آن ها مهم است . به عنوان مثال فردی که هم از کنسول بازی هم از سینما خانگی و دستگاه پخش کننده دی وی دی و … استفاده می کند نیاز دارد تا تلویزیونی با تعداد درگاه پورت مناسب نیز داشته باشد .

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در راهنمای خرید تلویزیون توجه کنید ، وجود درگاه LAN برای اتصال به وای فای می باشد . مهم ترین پورت بعدی که قطعا یکی از کاربردی ترین هم می باشد وجود پورت USB می باشد که برای اتصال فلش مموری ، هارد و دوربین عکاسی نیز کاربرد دارد . نمونه دستگاه های جدید نیز دارای قابلیت بلوتوث هستند و می توان دستگاه های بی سیم را به کمک بلوتوث به تلویزیون وصل کرد

مهم ترین نکاتی که در خرید تلویزیون باید بررسی کنیم چیست ؟

در زمان خرید تلویزیون لازم است نکات مهمی را بررسی کنید تا بعدا وقتی تلویزوین را به خانه آورید دچار مشکل نشوید .

ابتدا حتما وضعیت ظاهری تلویزیون را بررسی کنید تا خط و خش و یا شکستگی بر روی ان نیز وجود ندارد .

کابل برق آن را به پریز بزنید تا از درست بودن و تلویزیون نیز مطمئن شوید .

زمانی که تلویزیون روشن شد وضعیت تصویر را بررسی کنید .

یررسی کیفیت صدا یکی از دیگر نکاتی است که باید بررسی کنید .

توجه داشته باشید که پورت های تلویزیونی را هم تست کنید تا از درست بودن آن ها هم مطمئن شوید .

البته که یکی از مزایای خرید از برند های برتری گارانتی و خدمات پس از فروشی است که برای تلویزیون های خود ارائه می دهند و در صورتی که مشکلی برای تلویزیونی شما به وجود آید می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید .

تلویزیون خمیده خوبه بخریم یا تلویزیون تخت ؟

انتخاب بین مدل تلویزیون تخت و یا تلویزیون خمیده بستگی به جایی که می خواهد تلویزیون را در آن قرار دهید و سبک زندگی شما نیز دارد ، به عنوان مثال برای نصب تلویزیون روی دیوار تلویزیون تخت مناسب تر است .

تلویزیون 4K خوبه بخرم ؟ بهترین صفحه نمایش تلویزیون چیه ؟

از بهرتین صفحه نمایش تلویزون ها که امروزه در بازار وجود دارد تلویزیون های 4K از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستند .

مشخصات تلویزیون خوب چیه ؟

در رابطه با مشخصات یک تلویزیون خوب باید به کیفیت تصویر ، اندازه و ابعاد مناسب ، دارای بودن گارانتی و خدمات پس از فروش از برند مورد نظر ، کیفیت صدا و… نیز اشاره کرد .

منبع :صفااستور

یکی از اقلام جهیزیه که خرید آن ها شاید برای عده ای همراه با دردسر باشد خرید تلویزیون می باشد . در حقیقت تلویزیون را می توان یکی از مهم ترین محصولات برقی لوازم خانگی به شمار آورد که در خرید آن باید دقت و توجه کافی داشت چرا که این نوع لوازم معمولا قرار است تا سال های طولانی برای ما کار کنند . حال سوالی که ممکن است برای افراد زیادی در هنگام خرید تلویزیون به وجود آید این است که تلویزیون چه مارکی بخرم ؟ تلویزیون تو چه سایزی بخرم ؟ کدام مدل تلویزیون بهتره و قیمت متناسب تری هم داره ؟ و … اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید توصیه می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید چرا که قرار است در اینجا نکات مهم راهنمای خرید تلویزیون خوب را برای شما بیان کنیم .

راهنمای جامع خرید تلویزیون

1. بررسی میزان بودجه برای خرید تلویزیون !

اولین گام در راهنمای خرید تلویزیون بررسی میزان بودجه برای خرید تلویزیون نیز می باشد . در حقیقت میزان قیمت تلویزیون ها به عوامل مختلفی چون سایز ، رزولوشن تصویر ، نوع و مدل تلویزیون ، برند مورد نظر و … نیز بستگی دارد. به همین جهت تعیین میزان بودجه تا حد زیادی می تواند شما را در امر خرید تلویزیون جلو بیاندازد ، خوشبختانه بازده قیمتی تلویزیون با توجه به تنوع بالایی که این محصولات دارند بسیار گسترده است و افراد می توانند به راحتی با میزان بودجه مورد نظر خود تلویزیون های زیادی را مشاهده و بررسی کنند .به عنوان مثال اگر شما به دنبال تلویزیونی تا قیمت ده میلیون تومان هستید در بازار تنها دنبال این نوع تلویزیونها بگردید و دیگر به بررسی مشخصات تلویزیون ها با قیمت 15 میلیون ، 12 میلیون و … نیز نباشید.

2. مشخص کردن سایز مناسب تلویزوین

یکی دیگر از مهم ترین نکات در خرید تلویزیون ها انتخاب سایز مناسب تلویزیون ها می باشد . در واقع تلویزیون ها در ابعاد و سایز های متنوعی در بازار وجود دارند و البته که انتخاب سایز مناسب تلویزیون باید با توجه به عواملی که وجود دارد نیز انتخاب شود ، پیش تر در مقاله ای جداگانه به طور کامل ابعاد تلویزیون را بیان کردیم و این که چگونه می توانید یک تلویزیون متناسب با متراژ خانه خود خریداری کنید را به شما آموزش داده ایم .

بنابراین زیاد وارد جزئیات این موضوع نمیشویم و تنها به طور خلاصه می توانیم بگوییم که سایز مناسب تلویزوین را درست انتخاب کنید چرا که با انتخاب نادرست ممکن است چندان نتوانید از قابلیت های کاربردی آن استفاده کنید ، البته که سایز مناسب آن بر روی دکوراسیون منزل شما هم تاثیر گذار خواهد بود

3. کدام مدل صفحه نمایش تلویزیون بخرم ؟

یکی از مهم ترین نکات در راهنمای خرید تلویزیون ها انتخاب مدل مناسب می باشد در واقع در بازار تلویزیون های پلاسما ، تلویزیون led ، تلویزیون lcd ، تلویزیون OLEDو QLED نیز وجود دارد که در ادامه تفاوت ان ها را بررسی می کنیم . تلویزیون های پلاسما این روز ها کمتر در بازار وجود دارد .

تلویزیون ال ای دی بخرم یا ال سی دی ؟

در این جا می خواهیم یکی از اصلی ترین نکاتی که شاید خیلی از شماها از آن اطلاع نداشته باشید را بیان کنیم ، در واقع تلویزیون ال ای دی همان مدل تلویزیون ال سی دی می باشد با این تفاوت به جای لامپ فلورسنت در تلویزیون ال سی دی از سیستم نور افشانی LED نیز استفاده می کنند . تلویزیون های LED مادون قرمز و فرا بنفشی ندارند به همین دلیل معمولا این نوع تلویزیون ها آسیبی به چشم وارد نمی کنند و نسیت به تلویزیون های LCD از مزایای بالاتری برخوردار هستند .

در کل نمونه تلویزیون های ال سی دی و ال ایی دی در ابعاد و سایز متنوع تری در بازار وجود دارند و پر کاربرد تر هستند .

تفاوت تلویزیون OLEDو QLED چیست ؟

تلویزیون های اولد معمولا تصاویر با کیفیت تری نسبت به ال ای دی و ال سی دی به شما نشان می دهند ، این مدل تلویزیون ها را می توان یکی از جدیدترین تلویزیون های بازار به شمار آورد و با توجه به قابلیت انعطاف پذیری که دارند در حالت منحنی نیز در بازار وجود دارند . کیفیت این نوع تلویزیون ها نسبت به ال سی دی و ال ای دی بیشتر می باشد . در رابطه با تلویزیون های QLED باید بیان کنیم که این نوع تلویزیون های نسل جدید با کیفیت ترین تصاویر را تولید می کنند معمولا تا ابعاد 70 اینچ در بازار وجود دارد .

انتخاب و خرید هر یک از این مدل تلویزیون ها بستگی به میزان بودجه و سلیقه شما نیز دارد .

4. میزان رزولوشن تلویزیون

یکی دیگر از مهم ترین نکات در راهنمای خرید تلویزیون ها انتخاب تلویزیونی با دقت تصویر مناسب می باشد . در واقع رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در صفحه نمایش نیز گفته می شود که می توانند در حقیقت شفافیت تصویر را نشان دهند . پس اینطور می توان در نظر گرفت که هر چه رزولوشن تلویزیونی بالاتر باشد تصاویر شفاف تری را می تواند نشان دهد .

در رابطه با رزولوشن انواع تلویزیون ها می توان بیان کنیم که تلویزیون های رده پایین تر که معمولا از قیمت پایین تری هم برخوردار هستند دارای روزولوشن 720P هستند و تلویزیون های رده بالاتر دارای رزولوشن های تصویر و Full HD (1080P) و UHD (4K) هستند . حال در ادامه به صورت مختصر سعی می کنیم تا این رزولونش ها را به شما معرفی کنیم .

در بین انواع تلویزیون هایی با این نوع رزولوشن تلویزیونی با دقت تصویر 4K از محبوبیت بسیار بیشتر برخوردار هستند و از این نظر قیمت بالای تری هم دارند . تعداد پیکسل های این نوع تلویزیون ها معمولا حدود 4 برابر تلویزیون های اچ دی و یا 1080 پیکسل می باشند . توجه داشته باشید که این نوع تلویزیون ها دارای ایعاد حدود 50 اینچ و بالاتر خواهند بود چرا که اگر سایز آن ها کم باشد کیفیت تصویرشان ممکن است خراب شود .

5. تلویزوین هوشمند خوبه یا غیر هوشمند ؟

از زمانی که تلویزیون های هوشمند روانه بازار شده اند توانستند توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند . نمونه تلویزیون های هوشمند از قابلیت ها و ویژگی های بسیار بالایی برخوردار هستند ، یکی از اصلی ترین ویژگی های آن ها قابلیت اتصال به اینترنت و یا وای فای می باشد . یا این که می توانید به صورت آنلاین فیلم تماشا کنید و همچنین می توانید قابلیت های گوشی همراه خود را بر روی تلویزیون خود ایجاد کنید و موارد بسیار دیگری که باعث شده تا این تلویزیون ها بسیار جذاب و پر طرفدار شمرده شود .

البته امروزه با وجود استفاده مداوم مردم از دنیای اینترنت این نوع تلویزیون های هوشمند می تواند کمک بسیار زیادی به شما داشته باشد . اگر فکر می کنید که که شخصی هستید که به تکنولوژی اهمیت زیادی می دهید و یا از دنیای اینترنت و فیلم و سریال زیاد استفاده می کنید یک تلویزیون هوشمند می تواند بسیار برای شما کاربردی باشد .

6. اهمیت کیفیت صدای تلویزیون

کیفیت صدا هم یکی دیگر از عوامل مهمی است که در راهنمای خرید تلویزیون نیز باید توجه کافی به آن داشته باشید . یکی از نکاتی که این روز ها در مورد شرکت های سازنده این جور محصولات وجود دارد این است با باریک کردن و کمتر کردن وزن تلویزیون ها مجبورانه قسمت هایی از ساختار را فدا می کنند . سیستم صوتی تلویزیون ها هم یکی از این قسمت ها می باشد . به همین دلیل حتی اگر بهترین تلویزیون های موجود را خریداری کنید ممکن است از کیفیت صدای تلویزیون چندان راضی نباشید ، در این جال برای بالاتر بردن کیفیت صدای تلویزیون های می توانید به سراغ سینما خانگی ها و یا ساندبار بروید .

7. بهترین مارک تلویزیون ها در بازار

از مهم ترین نکات در راهنمای خرید هر محصول برقی خانگی که باید به آن اشاره کرد خرید از بهترین مارک ها می باشد. این نکته می تواند بیش از اندازه تاثیر مهمی در کیفیت ساخت تلویزیون شما داشته باشد از بهترین مارک تلویزیون ها در بازار می توان به برند هایی چون سونی ، هایسنس ، سامسونگ ، ال جی ،پاناسونیک ، فیلیپس و .. نیز اشاره کرد که در مقاله جداگانه ای سعی خواهیم داشت تمام مزایای و معایب بهترین مارک های تلویزیون موجود در بازار را بررسی کنیم . تا بهترین در این زمینه بتوانید تصمیم گیری کنید .

8. تعداد درگاه های پپورت برا ی اتصال

این موضوع شید برای عده ای چندان با اهمیت نباشد اما افرادی که معمولا از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند وجود تعداد پورت HDMI در تلویزیون برای آن ها مهم است . به عنوان مثال فردی که هم از کنسول بازی هم از سینما خانگی و دستگاه پخش کننده دی وی دی و … استفاده می کند نیاز دارد تا تلویزیونی با تعداد درگاه پورت مناسب نیز داشته باشد .

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در راهنمای خرید تلویزیون توجه کنید ، وجود درگاه LAN برای اتصال به وای فای می باشد . مهم ترین پورت بعدی که قطعا یکی از کاربردی ترین هم می باشد وجود پورت USB می باشد که برای اتصال فلش مموری ، هارد و دوربین عکاسی نیز کاربرد دارد . نمونه دستگاه های جدید نیز دارای قابلیت بلوتوث هستند و می توان دستگاه های بی سیم را به کمک بلوتوث به تلویزیون وصل کرد

مهم ترین نکاتی که در خرید تلویزیون باید بررسی کنیم چیست ؟

در زمان خرید تلویزیون لازم است نکات مهمی را بررسی کنید تا بعدا وقتی تلویزوین را به خانه آورید دچار مشکل نشوید .

ابتدا حتما وضعیت ظاهری تلویزیون را بررسی کنید تا خط و خش و یا شکستگی بر روی ان نیز وجود ندارد .

کابل برق آن را به پریز بزنید تا از درست بودن و تلویزیون نیز مطمئن شوید .

زمانی که تلویزیون روشن شد وضعیت تصویر را بررسی کنید .

یررسی کیفیت صدا یکی از دیگر نکاتی است که باید بررسی کنید .

توجه داشته باشید که پورت های تلویزیونی را هم تست کنید تا از درست بودن آن ها هم مطمئن شوید .

البته که یکی از مزایای خرید از برند های برتری گارانتی و خدمات پس از فروشی است که برای تلویزیون های خود ارائه می دهند و در صورتی که مشکلی برای تلویزیونی شما به وجود آید می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید .

تلویزیون خمیده خوبه بخریم یا تلویزیون تخت ؟

انتخاب بین مدل تلویزیون تخت و یا تلویزیون خمیده بستگی به جایی که می خواهد تلویزیون را در آن قرار دهید و سبک زندگی شما نیز دارد ، به عنوان مثال برای نصب تلویزیون روی دیوار تلویزیون تخت مناسب تر است .

تلویزیون 4K خوبه بخرم ؟ بهترین صفحه نمایش تلویزیون چیه ؟

از بهرتین صفحه نمایش تلویزون ها که امروزه در بازار وجود دارد تلویزیون های 4K از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستند .

مشخصات تلویزیون خوب چیه ؟

در رابطه با مشخصات یک تلویزیون خوب باید به کیفیت تصویر ، اندازه و ابعاد مناسب ، دارای بودن گارانتی و خدمات پس از فروش از برند مورد نظر ، کیفیت صدا و… نیز اشاره کرد .

منبع :صفااستور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 63
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 2950
  • بازدید سال : 12856
  • بازدید کلی : 331786
  • کدهای اختصاصی